Sista dagen !

2012-02-28 @ 19:12:19

Då var det dax för skola igen imorgon ! Såå skönt att vara ledig..... Men skönare att vara tillbaka i vardagen med rutiner och alla underbara vänner i skolan! Förresten firade min vinst med en lååååång promenad med vovven! Så nu är jag uppladdad för imorgon! För då ska jag lämna in mitt arbete som jag har gjort i idrotten! Teori.. Riktigt kul att få visa sina kunskaper, löööv it :)) Undra när jag får hem grejorna ;) LÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET! Men back to school... Ni kommer såklart att få veta direkt när jag har fått hem grejorna.. :))) Nu ska jag förbreda mig inför morgondagen och dricka en kopp te lite senare! Puss puss, älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback