MVG

2012-03-03 @ 13:59:15

Så nu har ätit en lunch som får betyget MVG !!! Låt mig presentera BECCY`S SPECIAL !! Lunchen som är fantastisk god och dessutom serverades den efter 7 minuter! Vilket är snabbt enligt mig! Det hemliga receptet är: 1 Morot, 1 påse nudlar, ett egg, 1 knäckebröd och måltidsdrycken är mjölk! MUMS !

Gör såhär: Riv moroten, koka ägget på 5 minuter så blir det perfekt. Koka nudlarna på ca 3 minuter, smör på knäcken och häll upp ett glas mjölk ! KLART! Dags att servera :)) Tycker ni det ser bra ut ? Det går fort och är super gott! Rekomenderar den starkt om man tycker om innehållet! Man kan såklart göra med andra ingredienser, men jag tog vad jag hade hemma! Visst ser det gott ut ?? :))
Kram Beccy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback