ÖREBRO !

2012-02-25 @ 20:41:39

Då var jag tillbaka i Beccy´s hem!! Underbart! Borta bra men hemma bäst! Tävlingen gick riktigt bra, ett fint åt med fantastiska piruetter och hopp! Samt fina steg! Mitt hårda arbete har gett resultat det visas tydligt på tävlingar! Jag kom delad 5a + specialpris! Riktigt nöjd! Allt är såå kul.. Att få tävla är sjukt awesome!! Finns inget bättre.. Jag mår såååååå bra utav det och om 2 veckor är det dags igen,,,, GULL-OLLE !!!! Vilket betyder STEN HÅRD TRÄNING!! Måste även säga att alla konståkningstjejer var fantastiska och ALLA var grymt duktiga!! Vill ni se mitt åk från idag ??? Jag kommer snart att länka till youtube för där finns den tydligen! :)) Så kommentera gärna mitt åk! Vad var bra och mindre bra ?? ;)) Jag är nöjd iaf! Kommer även dyka upp mängder med bilder! Stolt fotograf.. Imorrn börjar jag med min hårda träning inför Gull-Olle! 9:00 på isen, LÖÖÖÖV IT :)
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback