Nationella prov!!

2012-02-09 @ 20:23:10

Jag har inte haft tid att blogga på ett tag, men det beror på dem nationella proven.. jag har pluggat något extremt mycket senaste dagarna så har varit helt slut! Har även tränat och gått upp 5 varje morgon.. Men det blir jag bara piggare av och orkar plugga mer! Nu har jag börjat ta den tidiga bussen, så jag hinner plugga 45 min innan skolan börjar!! Gilla läget! :))) I tisdags hade vi läsförståelse och det gick bra, men skriv-delen gick ännu bättre!!! Hoppas vi får resultaten snart för jag är ivrig!! :) Nu har jag dammsugit, pluggat och tvättat!! Riktigt nöjd med dagen! Mycket skratt blev det också med min underbara vän Linus!! Man måste få ha lite kul också :)


PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback