Fucki´n Beccy! ♥ ♥ ♥

2012-02-04 @ 18:16:18

HEJJ!! Mår ni bra??? :)))) JAA ska ni säga! haha ! Jag mår bra iaf, vet ni varför ??? Just för att idag fick jag göra det igen, den där grejjen som jag älskar, något som gör mig sååå glad! Jag tävlade idag i Halsberg!! Det gick förvånansvärt bra, jag klarade av mitt mål jag hade för denna tävling... klarade min Salchow/ögel som jag inte klara förra gången, så med andra ord är jag stolt :) Jag var inte helt nöjd efter jag hade åkt, men efter prisutdelningen blev jag oerhört glad...... OH! Jag kom 5a!!! GLAD TJEJ! Men det bästa med hela tävlingen, jo det var att min älskade MAMMA var med!!! Du gjorde min dag hjärtat !! Du vet inte hur mycket jag älskar DIG!! The fucki´n perfect mom for me! LOVE YOU! The hearts are for you!! 


Kommentarer
Postat av: Marie Carlsson

Tack hjärtat för dom fina orden,och tack för en underbar dag tillsammans. Jag är sååå stolt över dig och jag ÄLSKAR dig mest av allt i denna värld. Du vet att jag alltid finns här för dig,och ställer upp och följer med på tävlingar när jag inte jobbar.

LOVE YOU <3<3<3<3<3 Kramiz mamma

2012-02-04 @ 22:34:14
Postat av: Beccy

LOVE U! ♥ ♥ ♥

2012-02-05 @ 10:03:25
URL: http://rawrbeccisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback