låång dag!

2011-11-15 @ 22:48:17

åh nu är dagen slut.. det har varit en riktigt lång dag... puuh va jag är trött!! men dagen var ändå jätte bra.. labb i skolan som gick otroligt bra och var riktigt kul måste jag säga! vi labbade om estrar, som finns i te.x. parfymer.. sedan så hade vi SO som är såå kul! vi jobbade om *brott och straff* som jag personligen tycker är väldigt intressant efterssom att jag ska bli polis! så arbetet gick perfekt! var även o köppte nya skor igen, dem andra var lite för stora så min kära mor fick dem! och jag köppte ett par likadana fast kortare) mycket fina :) kvällen bestog av träning.. en hockey-tränare kom och hade fys på isen... alltså som dem gör i hockeyn... sjukt jobbigt men samtidigt kul och lärande!! nu blir det att läsa.. imorrn väntas en låång dag.. med plugg/idrott och en powerwalk på kvällen! TAGGA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback